Rainboy

εΧΩ και Γω ΔιΚΑιωμα σε ΚΑτι πιΟ προσωΠικο. ΑνθρωποςειμαιοχιΡΟΜΠΟΤ

Wednesday, May 24, 2006

Τεταρτη πρωι στο σπιτι



Σημερα το πρωι ειπα να βιωσω τον υποκειμενισμο μου. Να κατσω σπιτι και να ξυστω.
Να χαζεψω στην blogσφαιρα. Διαβασα σχεδον ολα τα αρθρα των 3 τελευταιων ημερων που βρηκα στο μονιτορ. Πραγματικα εχει ανεβει πολυ ο συναγωνισμος των ελληνικων blogs, καθως καθημερινως γραφονται δεκαδες ποστς, που σε εντυπωσιαζουν.
Αλλα εκτος απο αυτο, εχω αγορασει και καμια 10ρια βιβλια μετα το Πασχα, που θελω να διαβασω, και σημερα ειναι ωραια μερα να πιω το καφεδακι μου και να κατσω στο μπαλκονι να διαβασω.
Αλλα ελα που δεν ξεκολλαω απο το PC, καθως ακολουθω απο λινκ σε λινκ και δεν σταματω ποτε.
ΚΑι φυσικα θελω αν δωσω ΜΜΦ1 και κλιματολογια την αλλη βδομαδα. Ναι σου λεω!!!!
Βlogging το ανωτατο σταδιο της σαπιλας.
Και ολα αυτα, 2 ωρες αφοτου εχω ξυπνησει, και δεν εχω ανοιξει ακομα το myspace.
γαμω, παμε για μεγαλες σαπιλες σημερα, κατα το ρητο η καλη μερα απο το πρωι φαινεται.
τουλαχιστον το απογεμα θα κατεβω στον Πειραια με το ποδηλατο, να ξεσαπισω λιγο.
αχ, αυτες οι γυναικες!!!
τωρα που ηρθε η ανοιξη, μας βασανιζουν!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

2:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

10:07 PM  

Post a Comment

<< Home