Rainboy

εΧΩ και Γω ΔιΚΑιωμα σε ΚΑτι πιΟ προσωΠικο. ΑνθρωποςειμαιοχιΡΟΜΠΟΤ

Tuesday, September 12, 2006

Ιπποκρατους 15 - αναγνωστηριο - περνανε αργα οι μερες


Εδω στο αναγνωστηριο κυλανε οι μερες του σεπτεμβρη.
μια ιδιοτυπη κοινοτητα απο ψυχασθενημενους φοιτητες, και τελειωμενα καμακια.
Urban Legend: οσοι διαβαζουν στην ιπποκρατους δεν περνανε τιποτα, και μετα παθαινουν εγκλεισμο και πηγαινουν και μετα την εξεταστικη (ακομα και μετα το πτυχιο).
Μιση αληθεια. εχω δει πολλους (και εμενα) να αυξανουν τα ποσοστα επιτυχιας οταν διαβαζω στην Ιπποκρατους.
Μιση αληθεια. Εχω δει και αρκετους να βιωνουν τετοιον εγκλεισμο, που να σκανε ακομα και οταν δεν εχουν να διαβασουν, ετσι για να χαζεψουν.

ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ

2 Comments:

Blogger Bonnie said...

όταν ήμουν φοιτήτρια διάβαζα στην ιπποκράτους ώρες ατέλειωτες! για την ακρίβεια φιλιόμουνα με τον μιχάλη από το χημικό πάνω στο φωτοτυπικό που ήταν έξω από το κυλικείο.

4:15 PM  
Blogger VROXOPOIOS said...

πως μπορείτε και πηγαίνετε εκεί πέρα; εγώ μια φορά πήγα όταν ήμουν φοτητής και έφυγα γιατί παραλίγο να με πάρει ο ύπνος απο την βαρεμάρα!

8:36 AM  

Post a Comment

<< Home