Rainboy

εΧΩ και Γω ΔιΚΑιωμα σε ΚΑτι πιΟ προσωΠικο. ΑνθρωποςειμαιοχιΡΟΜΠΟΤ

Friday, November 03, 2006

οχι δεν πεθανα!

Παρ'οτι εχω ενα μηνα σχεδον να γραψω εδω, ειμαι ακομα ζωντανος, και συνεχιζω.
Αλλα εκει που βλεπεις ολα να βαλτωνουν, λες παμε για ολα. Και οσο αντιφατικο και αν ακουγετε, κατι καλο μπορει να βγει στο τελος. Ετσι απο εκει που ασχολιομουν με 4-5 πραγματα και τα ψιλοσκατωνα, ειπα να κανω την τομη φετος, και να ασχοληθω με ολα που θελω και οτι βγει. Και οντως τα αποτελεσματα ειναι πολυ καλυτερα, απο τοτε που επαιζα συντηριτικα.
Γιατι τελικα, αισθανομαι οτι ολα τα κανω καλυτερα τωρα.
Αν εξαιρεσεις ενα πραγμα(εκτος απο το να αμελω το blog μου). τον υπνο. εφω και 5 βδομαδες κοιμαμαι ελαχιστα.
Αλλα μεχρι να παθω κρισεις υπερκοπωσης σαν 40ρης γιαπης, εχω μελλον ακομα.
σημασια εχει οτι σημερα την δευτερα παω στο Alicante, και μετα Valencia kai Barcelona, και καθομαι συνολικα μια βδομαδα στην Καταλωνια.
Οποτε καλο ταξιδι παλι, και ελπιζω να βρω χρονο να γραψω αναλυτικα τις σκεψεις μου τις επομενες βδομαδες, γιατι ναι το φαν κλαμπ του blog, θα αρχισει να στελνει απειλητικα μυνηματα σε λιγο

0 Comments:

Post a Comment

<< Home