Rainboy

εΧΩ και Γω ΔιΚΑιωμα σε ΚΑτι πιΟ προσωΠικο. ΑνθρωποςειμαιοχιΡΟΜΠΟΤ

Saturday, February 24, 2007

5+1 πραγματα που (δεν) ξερω για μενα (αλλα πάρα πολυ θα ήθελα να μάθω)


Ακολουθώμτας και εγώ την μόδα που έχει πιασει όλους τους μπλόγκερς ειπα να κανω και γω την λιστα μου, αλλα με τον αναποδο τροπο απο τους υπολοιπους (αν και ειμαι σιγουρος οτι ολο και καποιος άλλος θα το έχει ηδη αντιστρεψει το ερωτημα)
λοιπον

δεν ξερω
1. ποτε θα παρω πτυχιο
2. τι θα κανω μετα off course
3. ποιο ειναι το αγαπημενο μου σε καμια ερωτηση (ταινια, συγκροτημα , δισκος, κτλ)
4. ποτε θα κατσω να συγυρισω την βιβλιοθηκθ, τα διασκρπισμενα σε ολο το cd (που σε λιγο θα σαπισουν απο την αχρηστεια, καθως εχω να βαλω cd στο σπιτι, εδω και 2,5 χρονια) κτλ, καθως εδω και 2 χρονια το σχεδιαζω να το κανω "το επομενο σαββατοκυριακο"
5. αν θα παω στην Κουβα οσο προλαβαινω (και που θα βρω λεφτα για να το κανω)
6. Γιατι το ενα και μοναδικο απογευμα-βραδυ τις τελευταιες 7 βδομαδες που καθησα σπιτι, ασχοληθηκα με το μπλογκινγκ, αντι να κανω κατι απο τα δεκαδες πραγματα που εχω αναβαλει αυτες τις εβδομαδες

YΓ. στο 3 νομιζω οτι εχω βρει την απαντση στην αγαπημενη μου σκηνη και ειναι αυτη εδω

0 Comments:

Post a Comment

<< Home